Svenska ❤

file://localhost/Users/idaholm/Desktop/Bild%202013-11-14%20kl.%2014.03.jpg  
 
Jag heter Ida Linnéa Holm och jag är 12 år snart 13. Min katt är bäst!! Hon heter Sticky hon är 8 år och  fyller ni den 8 februari. Jag brukar vara med Molly. Min bästa vän förutom Molly är min mobil och Sticky så klart. Min mobil betyder nästan allt för mig eller asså min familj betyder mer men den betyder i alla fall mycket. Jag älskar nästan all sorters godis, jag gillar inte mörk choklad och jag gillar inte lakrits så jätte mcyket men det går att äta. Jag gillar inte att borsta mitt hår  för det är så jobbigt när det är tovigt, fast jag borstar det varje dag. 
 
Jag tycker att det har varit kul att göra brevet till mig själv, för att jag längtar tills jag får det i nian och ser vad jag har skrivit för saker. Jag skulle kunna  göra någon sådan liknande uppgift igen. 


Kommentarer
Susanne de Brun Mangs

Ida, du kommer att få göra en liknande uppgift i och med att vi ska göra Framtidsresan :-)

2013-11-19 @ 22:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0