Engelska utvärdering :)

 Jag ska utvärdera energifallet, det vi hat jobbat med på engelskan. Det har varit roligt att jobba med det där häftet men vissa saker var ganska svåra men det var roligt och färgglatt. Jag tycker även att det har varit ganska roligt att jobba i våra böcker. Det absolut roligaste i häftet var nog när man skulle skapa ord och ta bort boktäverna så blev det ett nytt och och sen att man fick jobba tillsammans med någon det tycker jag är kul. Jag har lärt mig nya ord, dom flesta orden var ganska långa och svåra och jag kommer inte ihåg alla men vissa ord har  jag lärt mig. 



Kommentarer
Sylvia

Vad roligt att du har gillar uppgifterna och att du känner att du har lärt dig något, fast det var långa och svåra ord. :-)

2013-12-11 @ 09:42:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0