Svenska

För att i framtiden minska energianvändandet och sopberget kan jag tänka mig att källsortera, att ha en påse för papper, metall, övrigt, textiler osv. Sen skulle jag även kunna skänka kläder till barn som behöver det. 
För att spara energi så kan man ta bussen, cykeln eller gå till skolan eller jobbet istället för att ta bilen. Man ska släcka efter sig när man går ut ur rumemt och sen kan man få saker av andra om min mamma har haft en mobil så kan jag få den efter henne sen kan någon annan ta den efter mig . 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0