NO/SO

Jag ska berätta vad vi gjorde igår på SO och NO lektionen, vi blev indelade i grupper och det blev jag, Molly, Kainat, Casper och Chris i en grupp och vi skulle ta en bok och läsa om de fyra zonerna: Polarzonen, Tropiskazonen, Subtroiska zonen och temperade zonen. Sen skulle vi ta fem små kort tll alla zonerna och andtingen rita eller  fixa med tyger och fixa korten tydligt och sen skulle vi lägga alla kort i en påse och ta ett stort papper och skriva alla zoner och sen skulle någon annan grupp få det pappret och klistra på korten på den zonen dom trodde korten skulle vara på. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0