Vad jag tycker

Jag tycker att det mesta vi har gjort på bloggen har fungerat bra. Det som har fungerats bäst är att det var lätt att lära sig hur bloggen fungerade. Jag tycker inget har fungerat dåligt eller så allt har varit bra. Temat energifallet tycker jag har varit ganska roligt och det roligaste var nog energitjuvarna. Det som var lite mindre bra med energifallet är att det har varit ganska svåra ord men det kunde man nästan lista ut för att det har ju med energi att göra och då är det ganska mycket olika svåra ord. 


Kommentarer
Susanne de Brun Mangs

Det har varit spännande att få följa din blogg :-)

// Susanne

2013-12-12 @ 21:12:14
Susanne de Brun Mangs

Det har varit spännande att få följa din blogg :-)

// Susanne

2013-12-12 @ 21:12:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0