SO med Molly ❤

Idag hade vi SO och vi var i grupper och hade då grupparbete, man skulle göra någon skulptur eller ett collage på jordens uppbyggnad, man fick välja grupper så jag och Molly var och vi valde att göra ett collage, vi tog ett böått stort A3 papper och hade lite saker hem ifrån och vi hämtade gräs ute och och började hämta tyg, lim, saxar, och sådanna saker man behöver till ett sådant arbete. 
Jag och Molly blev klara först så vi fick skriva om jprdens uppbyggnad, Sen skulle vi sätta upp det på en vägg och alla skulle sätta sina collage på väggen runt den. Dom som gjorde skulpturer skulle sätta dom på en bänk. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iiiiiiida.blogg.se

Jag är en tjej som heter Ida Holm, !2 år snart 13. Jag älskar min katt Sticky och min bästa vän Molly. Jag älskar Eric Saade. Jag gillar Ben & Jerry`s, Victoria´s Secret och Adventure Time. Jag kommer att skriva vad som händer i skolan.

RSS 2.0